onsdag

Igår kväll fick jag, mamma och pappa helt plötsligt en mysstund. vi fick nämligen strömlöst så vi hade massa ljus tända nere i köket. gick ju inte att titta på tv som jag ville, så då spelade vi lite spel istället i mörkret :) det började vid 21:00 och det hade fortfarande inte kommit tillbaka när jag skulle lägga mig. fanns ju inte så mkt att göra i mörkret, man ser ju inte direkt så mycket så jag la mig rätt tidigt typ halv kvart i elva. men när jag vaknade var strömmen tillbaka :) hoppas att strömmen håller i sig så jag kan se bonde söker fru ikväll :) vet inte varför mina inlägg inte blir som förut jag kan typ inte lägga upp bilder eller välja fet stil och sånt som förut. tror att de har att göra med sen jag skrev ett inlägg på mikes ipod. sen dess så ser det inte vanligt ut iaf. men får se om det blir en bild iaf nu då eller inte. förövrigt ska jag gå ut en liten stund med färdis, sen åter till pluggandet och städa. fattar inte vad våra lärare vill med alla dumma seminariumfrågor :S

Kommentarer
Postat av: Anna

em.. jag fattar inte hur våra lärare från över en månad inte har läst vår sista seminarieuppgift. eller tentan, man vill ju få sitt VG nuu.

2009-10-07 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0