tentadag

har gjort matte-tentan idag. vet inte alls hur det kan ha gått. vet själv att jag glömde skriva en sak på en uppgift och det var ju väldigt dumt, när man kommer på det så här i efterhand! hoppas bara på att jag har klarat mig och inte behöver göra en omtenta. men jag räknar med att det blir omtenta så slipper man bli så¨besviken sen,men hoppet finns fortfarande! efter tentan åkte jag hem till min farmor och fikade. var där en stund och pratade :)sedan vart det en färd in till stan och har lämnat in min bil som ska på service i morogn bitti kl, så jag får sova ut i morgon bitti :):):) nej nu ska jag hoppa in i badet och slappna av för mina axlar värker! ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0