trötter

jag är vääääldigt trött! igår så försökte jag plugga lite på dagen, men det gick inge vidare, plus att jag somnade med boken i handen.. har jobbat idag, så idag har det inte blivit något pluggande, är ännu tröttare nu nästan efter min sovstund, var ju piggare igår men inte idag..:S ska ut på oktoberfesten idag med. kommer jobba i morgon också så kommer vara trött i morgon eftermiddag med och kommer sätta sina spår på måndag när vi börjar kvart över åtta.. men så får det bli. man lever bara en gång! ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: agnes

fin blogg!



kommentera mim om du har tid :)

2009-10-06 @ 21:16:35
URL: http://ppffkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0