2 september

idag har jag haft det första seminariumet för den här kursen. gick väl okej, var indelade i smågrupper och diskuterade lite. övningen där man var tre och tre väl lite rolig.. :) kul att göra något annat än bara lyssna på läraren. å seminariumet handlade just om tala och lyssna :P hehe :) i morgon är det också seminarium, läst klart iaf det som ska läsas tills i morgon så det är bra, fast kommer inte direkt ihåg vad jag har läst och det är inte possitivt.. så brukar det vara med mig, men man kan ju inte komma ihåg allt! slutar tidigt i morgon med ska bli skönt. mike är ledig också så då kan vi ägna lite åt varandra på eftermiddagen! :)  han kom hit precis nu också så nu blir det bara vi två å vara med varnadra.. kommer inte bli så att vara med varandra som förut nu när båda pluggar i olika städer.. men det får funka ändå :)

en liten rolig bild på en mini bil i rimini :)


nu ska jag dra!! puss

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha gud vilken liten bil! :D

2009-09-19 @ 13:11:06
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0