5:e september

en vecka i skolan är avklarad! slutade tidigt igår med så skönt att komma hem. hann inte göra så mycket igår hemma sen, åt lite mat vid halv två och en kexchoklad :). vart lite tv och packade lite kläder som jag tog med mig hit till mike. vi kollade på två filmer igår, den ena var g-force, och I hate valentine´s day. dom var väl helt okej. gick att se på. :P vill se sommaren med göran får se när det blir av. mamma och pappa gick på den bion igår.. vill så gärna se den!!
nu ska jag om ett tag åka till jobbet, ska jobba både idag och i morgon. ser fram emot babysimmet i morgon också. blir väldigt tidigt på morgonen.. får nog gå upp halv åtta kanske eller kvart i ska ju bara klä på mig å ta någon macka, man ska ju ändå bada :)
det finns så mycket saker som jag vill hinna med, men vart finns tiden till det?? man hinner ju ingenting nu för tiden typ. plus att skolan har börjat och har massor att göra de närmsta veckorna..
nej nu ska jag borsta mina tänder och sen åka! ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0