9/9-09

just nu sitter jag framför tv:n och kollat på idol, innan kollade jag på fotboll. tidigare idag har jag varit hemma hos frida och pluggat.. eller pluggat var å ta i. vi kollade på en föreläsning via nätet. vi åt mat på fanna krogen, vi prata massa annat, vi gick igenom två seminarium som vi har haft och sen kolla vi lite på våra resor som ska lämnas in snart för respons.. men dagen har varit väldigt trevlig och skrattat mycket. har även varit barnvakt åt astird idag med. kommer bli det i morogn med.. men jag måste plugga i morgon har såååå jävla mycket nu i skolan. fattar inte att de kan ge oss så mycket. vi har tre inlämningsuppgifter som ska betygssättas, man brukar ba en i veckan. vi har två seminarium där man ska ha läst litteratur och ha gjort instuderingsfrågor och nått till seminarium som är en hel bok och några kapitel i en annan å det vet vi inte om vi ska skriva ner heller ännu. så ser det ut, så jag har lite panik hur man ska hinna allt. ska försöka göra lite i morgon eller måste göra en del i morgon, men får se hur mycket man hinner med och hur lätt det blir. två inlämningsuppgifter är lite krångliga också. den ena är litteraturen på engelsa som man ska hitta svaren på fyra frågor.. den andra uppgiften är hur mycket som helst.. hoppas jag får uppgifterna klara och godkända iaf så man inte behöver kompletera.. inge vidare att göra det när det redan är mycket och när en tenta väntar..

haha skämtet på idol var ju lite roligt hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0