fredagsmyyyyyys

just nu sitter jag framför tv:n med datorn i knät och äter sura ahlgrens bilar :) såå gott :) har kollat på idol och kändisdjungeln med mike och isac. isac med familj kom typ runt sju så fikade vi lite och så.. isac ska sova här skulle egentligen bara vara över dagen i morgon men nu ska han sova här :) liten tokig grabb kan man säga.. slutade tidigt idag, skulle ju plugga den där liberggrejen som ska in, men tror ni jag har gjort det då? hehe NEJ! pluggandet blev det inget av alls! men det är ju fredag :) I morgon ska jag försöka sova lite längre, så jag kan vara lite pigg och få sova ut! det behövs efter all press och stress som jag har inom mig nu!! svullnaden är förövrigt nästan borta.. börjar se mina linjer i ansiktet igen.. plus att svullnaden inte har gått ner till bröstet som förra gången.. då hade jag ju typ tre bröst.. kan ju vara bra om man vill ha ett reservbröst men tycker det räcker med att hålla reda på två ändå :) haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0