i morgon gäller det :)

så arg över att inte röda laget vann på superstars! de var ju dom som skulle vinna, de är ju bäst! skit dåligt att blåa laget vann! försökte kolla lite på idol också, såg när carl sjöng, från göteborg ursprung från enköping. har en gruppbild på mig, han och massa andra barn som gick hos dagmammor när vi var små:P det ni! snart är det helg igen ska bli så skönt, förra helgen var ju inte direkt någon helg som man var ledig på eftersom alla tankar låg på tentan. nu i helgen blir det inte så mkt ledigt heller. ska jobba båda dagarna plus att jag ska gå på oktoberfesten båda dagarna. så det blir inget pluggandet i helgen men måste försöka börja läsa lite på fredag när vi är lediga. i morgon ska jag först till skolan med frida, sen ska vi möta upp åsa och gå å äta lunch på "våran" restaurang. därefter ska jag försöka hitta vinterskor eller nått liknande.. kolla runt lite på stan. på kvällen sen blir det bio med min skönaste och bästa darling, vilket är HANNAH :) vi ska se flickan som lekte med elden, längtar massor!!! ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0