kan det gå sämre?

då är tentan avklarad. kommer troligen få göra om den i januari, för jag tror verkligen inte att jag har sån tur att jag kan klara den. men jag hoppas att jag gör det. är redan inställd på att den ska få göras om. frågorna var inte alls några bra frågor så klart. helt lost på hela uppgiften 3. å de andra e jag halvlost på haha:P lediga i morgon och då ska jag sova tills jag vaknar för en gångs skull! men sen måste jag kolla igenom ett arbete som ska vara max en sida och fattar ingenting av den uppgiften, men ska läsa igenom iaf, kommer få kompletera den med men bättre att skicka in i tid å få göra om den. sne måste jag fortsätta på lektionsplaneringen. kommer inte ihåg alls hur jag vill ha de och vad man tog upp under lektionerna, eftersom de har man glömt och kopplat bort nu under pluggandet till tenta. på onsdag börjar en kurs för mattedelen också. hoppas att den blir rolig, kan behövas! ikväll blir det tv tittande och bara njuta åt min huvudvärk.. :/ ha en bra kväll! puss

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag tror på dej, du har nog klarat dej

2009-09-28 @ 19:51:08
Postat av: linda

du är snäll du gilla :D

2009-09-30 @ 21:35:36
URL: http://linditae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0