lördag

försöker plugga, men går det bra? NEEEJ! har folk här hemma så då e det inte så lätt heller. erica rickard och astrid e här, så då vill man ju vara lite med dem, plus att jag har min kära mike här som jag inte träffade sen förra veckan så vill ju vara med han med, så försöker plugga och vara social. har inte hunnit plugga så mkt ännu, typ en timme bara knappt det. får se om den här tentan blir godkänd eller ej. om den inte blir godkänd kanske jag inte kan plugga i vår den kursen som jag vill och behöver. måste ha minst 22,5 hp från den här kursen för att komma in på den i vår. kuggar jag på tentan får jag inte göra om den försn nästa termin precis då när nya kursen börjar, så då gäller det i så fall att jag klarar matten och all praktik galant.. det återstår att se. annars får jag väl jobba lite eller nått i en termin. carl från idol som är en va de 20 är ju från boglösa, inte så jätte långt ifrån mig. han måste ha gått på min skola när jag var liten, syster kände igen hans namn, men han är ju lite äldre en mig men erica borde ha gått i någon av de lägre klasserna när han gick i sexan typ.. hoppas det kan gå bra för han, alltid kul när det är någon från enköping. nu ska jag ta och äta lunch ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0