ny vecka

snart har halva september gått. allt går så fort hela tiden. med massor av uppgifter så går tiden så fort. man hinner inte riktigt med. om två veckor har jag en tenta på den delkursen som vi har nu, då har jag gjort en delkurs redan och så är det bara en delkurs kvar med matte, därefter väntar 7 veckors praktik och sen blir det julledigt! dit längtar jag tills nu kan jag säga.. ska bli kul med praktik, men jag vet hur trött och utslagen jag kommer vara varje kväll jag kommer hem. vet hur det var förra hösten när man bara hade två veckor totalt och inte ens de två veckorna efter varandra.. jag var helt död och trött när man kom hem, orkade typ inget speciellt ite plugga och det måste vi för vi har ju två lektionsplaneringar där vi ska bli bedömda av våra egna lärare som ska komma och se hur vi håller i två lektioner, plus att vi har typ 6 vfu uppgifter om olika saker.. men men det får man bita tag i sen, nu närmast gäller det att klara av den här delkursen med alla inlämningsuppgifter och tentan.!

nej nu ska jag fortsätta och titta på tv. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0