onsdag

idag har jag varit hemma, ledig men pluggat en del. trodde att jag skulle hinna plugga mer och att det skulle gå bättre men det blir aldrig som förväntningarna. hann ju aldrig plugga nått igår när jag satt på sjukhuset hela eftermiddagen/kvällen. eftermiddagen var det hos en läkare i enköping, sen vid halv fem var vi i uppsala på sjukhuset och satt där i nästan tre timmar på att få träffa en läkare.. det är troligen spottkörteln som är infekterad eller har något virus.. har fått tabletter som är typ som voltaren som ska lindra smärta, inte för att jag har någon speciellt smärta men man är ju uppsvälld och lite svårare att tugga och röra huvudet är det ju klart.. svullnaden börjar bli som förra gången igen, börjar gå ner mot bröstet.. mellan nyckelbenen har jag en liten bulle nu.. men hoppas att det inte varar så många dagar.. rätt typiskt att just detta ska hända nu när det är redan mkt att göra och med massa stress. nu ska jag ta en glass och se på tv.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hehe, jaa det var ju det jag antog, därför jag svarade till dig ;) tss! Absolut :)

Usch, det lät inge vidare :( Hade du inte något liknande förra året, fast då var det bröstet, eller ovanför bröstet? Hoppas du är bättre :)

Krya på dig, bandet saknar sin fiolist/gitarrist ;)

2009-09-16 @ 21:13:56
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0