Sjukhus

Sitter i Uppsala på sjukhuset här och väääntar. Har redan varit i Uppsala en gång idag. När jag kom hem till enköping så hade jag läkarbesök, och nu sitter jag i Uppsala igen. Vart hitskickad av läkaren. Han vet inte vad som är fel på mig, hoppas läkarna här vet bättre. Man borde inte kunna svullna upp hela halsen och om kinderna om det inte ärnågot fel. Sist detta hände såvar det förra sommaren och svullnaden var inte bara därutan hela bröstet vad svullet så det träck mot hjärtat och fick lite svårare att andas. Så är det inte nu än så lnge. Har suttit och väntat nu i ca 45 min till en timme. Vill veta svar nu för jag är hungrig och trött. Har även huvudvärk så det skulle vara skönt att komma hem. Jag som hade tänkt att plugga när man slutade lite tidig men det får jag nog glömma. Japp så ligger det till och jag får fortsätta att vänta lite till. Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: det vet du :) du var ju försjutton med och joinade och såg till att helgen blev bra :D

men lilla du, sjukhus, vad har hänt? :(

2009-09-15 @ 18:50:00
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Antar att det var du som kommenterade utan namn, då fiol och gitarr nämdes ;) Ja, vi får starta ett "lyckligt" band eller nått, som får oss på bra humör :)

2009-09-15 @ 22:03:38
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Antar att det var du som kommenterade utan namn, då fiol och gitarr nämdes ;) Ja, vi borde starta ett "lyckligt" band eller nått, som får oss på bra humör :)

2009-09-15 @ 22:05:05
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0