skolan är igång

ja då var det första dagen i skolan igår. jag har världens panik kan jag tala om. kommer inte gå alls bra denna termin. kommer vara as svårt och med tentor som man inte vet vad det kan vara utan på all litteratur som är på 1000 sidor.. :S känner mig jätte nere på grund av det! tycker det är jätte svårt och kommer inte ha tid till mycket annat, brukar bli så när jag går i skolan har inget liv på sidan om typ.. :(

idag är jag iaf hemma från skolan och ska börja läsa lite. har en del att läsa tills i morgon! ska vara barnvakt åt astrid också på eftermiddagen. så ser min dag ut!
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, lärarna borde ha kunnat hitta en bättre bok än den där :S Hihi jaa vi ses på bussen i morgon :P Så kul att gå med dig :)

2009-09-01 @ 17:12:12
URL: http://fridaeriksson.webblogg.se/
Postat av: Anna

U FIX!!



2009-09-01 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0