söndag

då var det söndagskväll och här siter jag framför datorn och inser att det är skola i morgon. börjar vääääldigt tidigt tycker jag, för tidigt! börjar kl 8:15 och då måste jag upp senast halv 6 för att komma med bussen till uppsala. men jag slutar tidigt redan vid tio. kankse åker hem och sover någon timme då, vem vet. kommer troligen vara barnvakt på eftermiddagen åt astrid också, det beror på vädret..

tidigare idag så har jag jobbat och innan det var jag på babysim som var INSTÄLLT!!! så klart när jag för en gångsskull skulle kunna ta mig tid åt det.. men vi fick gå in och bada iaf.. men vart ju inte direkt så som det brukar på babysim... men astrid var duktig. hon var lite lat idag tyckte erica mot vad hon brukar vara, men sprattla kunde hon och flyta :P efter babysimmet så åkte vi till drott och åt frukostlunch vid tiotiden.. :) efter det var det jobbet och när jobbet var slut åkte jag hem. där var mormor så vart en pratstund med henne och spelade lite skipbo med erica och mamma. har inte gjort så mycket annat förutom att kolla lite på bingolotto när mamma kolla. peter flackman var där.. hehe lite kul när han gjorde sin grej.. :)

upptäckte en sak i min säng idag som min kära underbara katt hade lämnat kvar i sängen, å det var en fästing som var rätt stor.. som tur var låg den på täcket.. men gillar nisse ändå :)

nu ska jag gå till tv:n igen en stund innan jag ska sova slappna av lite..

jag avslutar med en lite suddig svartvitbild på stan i rimini där jag och hannah shoppade en kväll. hannah ser ni på bilden ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0