torsdag

idag har min dag bestått av detta:
först gå upp en timme tidigare mot igår så kvart över sex för att börja i skolan klockan kvart över nio. hade tre timmars seminarium, men som gick väldigt snabbt ändå. handlade mycket om responsarbete och vi fick en uppgift som ska vara klar om ca två veckor kanske. det är både en individuell och gruppuppgift. man ska nämligen skriva en a4 sida på datorn om något ur sitt liv från barndomen som exempel. jag har valt att skriva om en resa till florida då när jag var tio. troligen så blir det den berättelsen. efter man har skrivit sitt "utkast" så ska de andra två i gruppen få kommentera och ge respons. vilket jag gör på de andras två texter också. därefter ska man bearbeta sin text  och göra den lite bättre för hoppningsvis :) sen ska den in på bedömning. kan bli skoj, hoppas det iaf.. lite roligare uppgifter än vad vi brukar få göra.. är ju en del inlämningsuppgifter kvar sen plus tentan... och alla seminarium.. bläääää. vill vrida tillbaka tiden till mitten av sommaren igen. vill njuta lite mera av ledigheten..

skulle egentligen i helgen bara jobba på lördag men blir på söndag med och innan jobbet på söndag blir det babysim, måste planera in allt som tar lite tid nu innan allt kommer på en gång i skolan..

dagen har även bestått av att åka hem och laga mat med mike. hjälpa erica att lägga ut en sak på blocket, plus vara barnvakt, laga mat igen, städa hela huset och duscha. det är väl det jag har gjort idag..

är lite frustrerad över att jag börjar flagna... inge kul alls. brunheten har ju redan börjat försvinna går ju så fort nu när ingen sol värmer en eller när man solar.. där jag flagnar mest är i ansiktet eller mer ner mot halsen på sidan as skumt inte för att jag brände mig där eller nått direkt men.. så kan det vara..

nu ska jag svara på ett sms som jag får.. :) å sne se lite tv!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hinner du allt Linda, har du 3-4 timmar över i veckan kan du få komma hit städa också.

2009-09-04 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0