17:e April

Idag har jag jobbat från 10:00 - 15:00. Efter det åkte jag och mike hem till pappa. Mamma är ju med syster erica, rickard och lilla astrid på cypern en vecka. De kommer inte att kunna komma hem på måndag, som de skulle så får se när man får träffa dem igen. Hoppas att alla flyg kan börja köra snart igen. Mamma behöver ju sina mediciner och sin spruta, tycker synd om henne och lilla astrid.

Iaf vi åkte hem till pappa för att vara lite med honom och ge han sällskap, plus att laga middag till han, men innan det så tvättade jag bilen, för det behövdes. Fast bilen kommer väl bli lika skitig igen och sen full med pollen. Därefter vart det middag; kycklingfiléer egen klyftpotatis och b-sås :) Å nu är vi hemma igen. Tog med oss lite grejer hem, lite kläder, tavlor, böcker typ..

Hela veckan som har varit har jag varit på VFU (praktik) i västerås. Är skittrött om dagarna, går upp mellan 05:15 och 05:25 för att hinna. kl 6 måste jag gå till bussen för att hinna. På kvällarna är man hemma vid 17:00 och då orkar man inte så mycket mer än att laga mat. Behövs plugga och förbereda lektioner och sånt också, men det har jag inte gjort den här veckan för jag har varit sjuk samtidigt, väldigt förkyld. Men är på bättringsvägen. Hoppas jag hinner med allt skolarbete man ska bara. Kommer typ jobba varje helg fram till sommaren typ.

Nu blir det TV :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0