29/4

snart är det äntligen helg. så i helgen är jag helt ledig. helgerna framöver kommer jag jobba minst en dag på helgen. så ska försöka plugga lite på en uppgift, eller måste och förbereda inför intervjun som jag ska göra på måndag. Hoppas hon kommer ihåg mig bara!

Valborg i morgon å april är snart över, hur fort ska tiden gå egentligen? snart maj om den går lika fort så är sommarlovet snart här, härligt men jag vill inte ha tentan och göra uppgifterna.. men det är sånt som hör till.

igår kväll var vi barnvakt åt min systers barn alfons och rasmus. tittade mycket på tv, film och spelade spel. läste även sagor. fick inflyttningspresent också precis som jag behövde :)

nej nu ska jag förbereda för en lektion i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0