första april

ah har inte skrivit hur det gick på tentan, men den gick inge bra iaf! kommer säkert få kompletera båda delarna. tror inte jag har varit så okoncentrerad någon gång som denna tenta. kunde inte alls fokusera mig på att skriva, blev bara störd av de andra som gick på toa fram och tillbaka, prasslade, gick och lämnade in tentorna och så vidare.. men vi får se, hoppas iaf att man kan ha klarat sig men räknar med omtenta, vilket jag inte heller ser fram emot för då kommer den vara den 10 juni när man har sommarlov och en stor tenta innan på den här kursen som började i måndags den 4 juni.

har för övrigt fått tillbaka min bil. den har varit inne på inlämning för att byta hela framrutan. var ett stenskott som gick upp i en stor spricka. självrisken vart 2000 kr, tycker det var rätt dyrt bara för att vara självrisk. inte så kul att lägga ut sånna pengar nu när man håller på att flytta och fixar grejer till kök och pengar redan har gått åt massor till möbler man har köpt. men man kan inte ha alltid tur här i livet.

förövrigt har jag mått skit från igår tills idag typ. hade ont i magen hela dagen igår i skolan och mådde illa i slutet på skoldagen. vart bättre när jag kom hem men sen på kvällen igen vid halv tio mådde jag illa igen och känndes som att jag verkligen skulle spy. försökte att spy också men det gick inte. mamma har varit sjuk hon med och spytt och legat i feber men hon började ju i söndags måndags någongång och jag har ju inte träffat henne sedan i helgen så tycker det kommer lite väl sent om hon skulle ha smittat mig.. hoppas jag inte blir värre bara för det har jag inte tid med. ligger redan efter med skolan och nu när det är påsk vill man ju koppla av lite också och göra något kul så vill verkligen inte bli sjuk! ikväll ska jag vara barnvakt åt astrid så hoppas hon e piggare nu också. tänkte åka hem nu snart för att baka lite också så man bullar och kakor här i lägenheten. går inte direkt att baka här hemma som det ser ut i köket. går knappt ens att laga mat. inget kaket uppe och ällt är skyddat med plast så inte så lätt att ha saker i skåpen heller.

glöm inte att det är första april idag! ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0