ny vecka

Har varit hem en sväng till pappa efter att ha varit i västerås och haft praktik. Fick träffa min lilla färdis också som har varit borta en vecka hos petra och jörgen. Mamma, erica, rickard och astrid har fortfarande inte fått kommit hem. de har fått ett nytt hotell så de har iaf tak över huvudet och mat för dagen. hemresan vet de inte när det kan komma att bli av. resenärer som skulle ha åkt hem i torsdags väntar fortfarande så de har väl förtur.. hoppas att de kan få komma hem snart saknar dem lite och speciellt astrid :) rickard och erica behöver ju komma hem till ett bröllop också som de ska gå på nu i helgen och mammsen behöver ha sin spruta och mediciner..

när jag kom hem nu för typ 20 min sen, så gick jag in och kollade för att se om tentan hade lagts upp och den ena hade det. helt otroligt, fattar inte men jag vart godkänd. skit glad men ändå så tycker jag inte att jag nästan var värd det för det kändes som att det gick så dåligt och att jag var sämst, men jag är väldigt glad att jag klarade den! den adnra delen har de inte lagt upp ännu. den som var lite svårare, chansade hejvillt en del på den. den får jag säkert kompletera men då har jag i så fall bara den ena delen av tentan och inte båda.. :P

nu ska jag förbereda lite och fixa iordning vad jag ska ta upp på lektionen i morgon. ska måla tussilago med akvarellpennor och vatten, därefter skriva fakta om blomman. det ska bli kul :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0