slingor

har just tvättat ut slingmedlet.. jag och hannah hade väldigt kul när hon hjälpte mig.. ska snart se hur det blev, kanske måste blåsa håret. måste ju lägga mig snart ska upp lite innan halv sex så behöver sova och hatar att sova med blött hår. för det är inte bra för mitt hår..

för övrigt har jag jobbat hela helgen. rätt trött, fick inte sova så mkt i natt så får se hur taggad jag kommer vara hela veckan på praktiken. träffade min mamma, syster, rickard och astrid idag. de har ju varit på cypern och kom hem i torsdags. bruna och fina. länge sen jag såg skruttungen och då kunde hon gå bara lite nu springer hon typ fram och kan gå snabbt med uteskor också.. bara på två veckor typ.. helt otroligt.. saknat henne massor..
nej nu får jag sätta fart här..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0