söndag eller måndag?

det är ju måndag idag men den är lika seg å tråkig som en söndag, bara för att den är röd. har jämt ångest på söndagar, vill inte till skolan. men när man väl kommer dit är det okej, men måste man göra alla uppgifter? en del är ju helt onödiga.. tycker jag iaf. har läst lite idag. inte hunnit så mkt mer, tog sin lilla tid. frida kom över och hjälpte mig med sökandet till nästa termin, så hoppas att det bara blir en klass för då får vi iaf gå i samma :D fick även en jätte fin inflyttningsblomma av henne en orkide :) jag som gillar dem :)

snart är det tänkt att titta på en film, när mike har sett klart serien som han kollar på just nu. det blir nog filmen the ugly truth, den tror jag kan vara bra. typisk film som jag gillar säkert :P

hela påskhelegn har varit i full fart och haft fullt upp hela tiden. kommer knappt ihåg heller vad man har gjort men ska försöka.. i torsdags så åkte jag och mike till maxi och storhandlade, plockade upp lite grejer, vad fan gjorde man mer.. vet nått men det ligger långt bak i huvudet.

i fredags åkte vi hem till mamma och pappa för att sno pappas bil och köra in ett skåp och sängramen plus massa kartonger.. på kvällen vart vi kvar hemma sen en stund beställde hem pizza till oss fyra :)
 just ja nu kommer jag ihåg vad som skedde mer på torsdagen, bakade hela eftermiddagen och var barnvakt hela kvällen hur kunde man glömma något sådant ;P visste att det var något :)

i lördags så pulade jag lite här hemma, åkte hem till landet med hannah för hon ville se lammungarna hemma som vi har fått :) på kvällen var vi iväg på 50-års fest

igår var vi på dagen ut till mamma och pappa, tog med mormor ut på lunch sen åkte vi hela packetet till farmor på fika, tillbaka till stan och duscha för att sedan gå hem till hannahbanna som hade en liten förfest, så det slutade på joar. jävligt mkt folk så man knappt kunde röra sig. kunde ha varit lite roligare just där nere, men hemma hos hannah är det alltid lika kul och trevligt :)

idag har jag bara varit hemma och läst, men tiden har gått fort ändå. är så fruktansvärt trött fast att man har varit "långledig" från skolan. till och med sovit ut till typ tio på morgonen och några dagar lite längre tror jag. roligast av allt i torsdags när jag vaknade var kl sju på morgonen när man fick sovmorgon men jag väckte mike och så gick vi ut till tv:n och låg i soffan och sov till något program, det var skönt :)

ska se film nu sen lägga mig tidigt börjar kvart över åtta i skolan i morgon. får gå upp halv sex i morgon.. :(
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! går det bra med auo2? vad ska ni läsa nästa termin förresten? :) kram

2010-04-06 @ 19:58:46
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0