tisdag

jag fattar inte, sedan igår kväll har jag blivit tok förkyld. bara nyser hela tiden typ tio nysningar på raken, snorar, är täppt ja allt. anatar att det är från vfu:n kan även ha varit lite på gång innan igår vem vet. inte så konstigt att man blir förkyld heller när man kommer till en skola med massa barn och alla har olika bakterier, då brukar man åka på en dingla hit eller dit. mike är iaf nu iväg och köper nässpray och massa olika sorter halstabletter..

igår så åkte min mamma, syster, Rickard och lilla Astrid iväg till cypern för att ha semester i en vecka. jag vill också resa bort till värmen just nu, men det går ju inte när man går i skolan och har praktik. har ju varit på cypern förut, emn vill resa för det fast jag skulle vilja testa något nytt i så fall :P träffade min andra syster med två barn i söndags, de var bruna och fina de med för de hade precis kommit hem från egypten.

i helgen som var så jobbade jag hela helgen, både lördag och söndagen.  annars gjorde jag väl typ inget speciellt kolla lite film var hem en sväng och sånt.

nej nu får mike ta och komma med det jag har beställt så att jag kan bli lite frisk och orka lite mera :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0