30/8

så här såg min frukost ut igår :)

så jäkla gott med vanilj yoghurt med färska blåbär.
plockade lite blåbär hemma i skogen i fredags,
var inte alls mycket men räckte till frukost i två dagar till mig :)
Är så gott med blåbär :)

Har varit i skolan idag, första skoldagen! Det har gått bra men jag fattade typ ingenting av det läraren sa. Bara så ni vet så är inga kartor exakta!!! Det är typ det man kom ihåg idag och som man fatta sen var det massa annat som var väldigt invecklat och svårt... får se i morgon hur det blir och när man börjar läsa boken. Just nu ikväll ska jag inte ge mig in i något läsande utan njuta av fångarna på fortet och time out och bara vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0