målarvecka..

Just nu är jag hemma på landet hos mamma och pappa. kom hit i söndagskväll men mina köksluckor. inte riktigt alla, för alla får inte plats i garaget samtidigt.. har målat med en grundfärg på dem som jag har här hemma, men några av dem måste jag vända på för att grunda där med. grundfärgen ska torka minst 10 timmar också så det blir bara en målning om dagen. i morgon kan jag börja med färgen äntligen, så får man se hur det blir. den ska jag måla minst två omgångar iaf, också där båda sidorna på luckorna. det är det som tar sådan tid... sen är det de luckor som är kvar hemma också.. så detta tar tid.. Men ska försöka vara helt klar till helgen iaf så gott som.. :)

igår kväll var jag och mamma in till stan och kollade på min systerdotter moa som dansade på måndagskväll, jätte duktig var hon :)

Snart är det åter skola, börjar känna lite panik eller ångest som jag alltid brukar käna. men den här terminen har jag iaf min kära Frida med mig i samma klass :) vilket gör det lättare och mycket roligare :) Men innan skolan börjar ska det bli några dagar i Rom! är nämligen där om precis en vecka :) har inte ens hunnit planera dit, måste växla in lite Euro också har lite men måste nog ha lite till, sen kan man ju alltid ta ut på kortet där sen.. :P

Nej nu ska jag ut och grunda!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0