sista dagen!!

Sista dagen i mitt liv som jag kommer vara 22 år gammal. I morgon blir jag 23, vilket jag mindre ser fram emot. Inge kul å bli äldre...

För övrigt ska jag jobba i morgon, skulle jobba i Enköping, men just fått veta att jag måste jobba i Uppsala, vilket blir lite knappert när jag ska vara barnvakt ca kvart över sex halv sju till astrid och stänger i uppsala kl sex. Men som tur är mike hemma och ledig i morgon från att jobba i uppsala, så han är inte dödstrött för att ta hand om Astrid den första stunden som jag blir borta.. eller han kanske blir det av den lilla stunden vem vet.. Astrid är ju rätt aktiv av sig :)

I morgon är det bara två vecor kvar :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0