städdag!

Idag har jag haft en städdag. Är inte klar än heller. Har köket kvar. Har gjort storstädning av badrum och vardagsrum plus sovrummet. Har även rensat lite och ska försöka plocka in alla kläder som jag hämtade ute på landet igår som var kvar där. Det var två stora blåa ikeakassar och fyra stora papperskassar som var fulla med kläder och en stor kasse med galgar, sen en resegarderob med kläder där i också. Har lite jeans kvar hemma nu bara och lite saker som ska ner i källaren, så snart är det slut där hemma på landet. Har även rensat bland mina skor. Tänkte lägga ner alla sommarskor i källaren, iaf de som man inte använder just nu. Här är bilder på den hel del skor. Några står kvar på skohyllan dock, som inte fick komma med på bild.


Ställde ut en hel del skor så jag visste vilka som skulle
ligga med vilka i olika kartonger.



saknar faktiskt några skor så tror jag har en större kartonlåda nere i källaren där några skor ligger. Sen vet jag att jag har fyra stövlar/pumps där nere, plus vinterskorna. Så en hel del skor har man trots allt, vilket jag tycker om för jag älskar skor och älskar att handla skor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0