12 dagar kvar

Idag har det varit en väldigt seg dag! Igår kväll så var jag nämligen på julbord med jobbet. Hade jättre trevligt och allt var väldigt gott. Jag drack till och med julöl och rött vin, jag dricker inte det annars för jag tycker inte det är gott, men till den maten så hade de tagit fram smakerna ordentligt, så mat och dryck passade. vi var på fagerudd och åt, väldigt mysigt är det där. Vi fick en varsin julklapp också! Det är en present som man får välja själv av lite olika alternativ, har inte riktigt bestämt mig ännu, men det är ett tag kvar, ända till november kan man bestäma sig. På dagen igår så köpte jag lite julklappar i Västerås, blev inte så många för jag hittade inte till alla och hade inte så väldans mycket tid heller eftersom jag skulle hem till julbordet!

Idag så har jag hitills kollat på två avsnitt av prison break och jobbat två timmar. Jag har ingen ork eller lust att göra något alls. Men jag måste försöka läsa lite till seminariumet som är på tisdag. har inte läst alla kapitel som man ska och boken är super tråkig hela den här delkursen är suuuper tråkig! I morgon hinner jag inte läsa så mycket heller, ska nämligen för på luciamorgon på Astrids och Rasmus dagis som börjar kl 7. kl 10 börjar jag jobba till ca 14. Därefter måste jag åka och handla lite mat och åka ut till mamma för att sedan lämna in min bil i några dagar. bilen ska nämligen få en ny kamrem och ev en ny vattenpump. inget jag ser fram emot just nu inför jul, genom att punda ut ca 8000 kr :( men man måste ju för att underhålla bilen, så den inte brakar ihop! Sen hoppas jag på att man får skjuts in till stan.. :P

12 dagar har gått i december och det är 12 dagar kvar till julafton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0