27:e

Tror att jag håller på att bli lite sjuk. Min hals svider och är torr i halsen hela tiden, så går knappt att svälja och känns som att någon klump sitter i halsen hela tiden som inte går ner. Plus att jag har väldigt mycket huvudvärk! Så idag har jag tagit det lugnt, följde med mike till sjuksköterska som skulle ta bort hans stygn och sen åkte vi till maxi för att handla lite mat. När vi kom hem fastnade jag framför tv:n för det var filmen under solen på tv. Den är så bra :)


Jag och Astrid på julafton :)


Mike och Färdis på julafton


Min tomte här hemma :)

Kom på att det är den sista måndagen idag, som vi har för år!  Snart blir det ett nytt år. Undar vad som kommer att hända och ske under nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0