9:e dec

Sitter här hemma och har tråkigt för tillfället. Har försökt läsa ur en bok om politik och massa tråkigheter, men det går inte. Somnar typ efter tio sidor och fattar inget av det som jag har läst.. lika bra att ge upp..

Det som jag däremot har hunnit idag äratt kommit på vad jag och Frida ska skriva om i vårt examensarbete. Har även mailat några handledare, så hoppas man får någon av dem iaf :P Ikväll ska jag ut till min syster och göra slingor i hennes hår. Får träffa Astrid på samma gång också. Träffade henne i måndags också då jag var barnvakt :)

I morgon blir det till att försöka läsa då med. på kvällen är det ju självklart att sitta framför tv:n och se idol-finalen. Tänk att "min" Jay är så braaaa :D, men jag tror dock att Minnah kan vinna allt också eftersom jag kan tänka mig att vinnarlåten är lite mer i hennes stil på musik, men man vet aldrig. Var ju ett tag sen en tjej vann så varför inte. Men Jay är klart bäst och har varit bäst av alla. Ingen kan slå den gryma, härliga, fina, rockiga och den hesa rösten!!!

På lördag så ska jag köpa julklappar. Har ju inte kommit så lång ännu. Har 16 personer som jag ska köpa till och det lär bli flera paket till några av dem iaf. Jag ska ta med mig Evelina som kanske kan hjälpa mig att va som smakråd. På kvällen ska jag iväg på julbord med jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0