Året som har gått!

Ja nu är man här i detta år 2010 inne på näst sista kvällen. Tänkte gå igenom lite snabbt vad som bland annat har hänt och gjorts detta år!


Jag reste i augusti till staden Rom!


Det var vi fyra som åkte till Rom; Maja, jag, Jerka och Mike :)


Vi Var bland annat in i denna kyrka St:Peters kyrkan, Åk dit!


Staden Rom var helt fantastisk!


Jag var även med dessa goingar på en "mini semesterdag" till Romme :) Detta var i februari


I mars så flyttade jag och Mike tillsammans. Rickard renoverar vårt nya kök med bla nytt kakel :)


Gubben min bygger ihop lite möbler :)


Jag fick ju även tag på mina älsklingstavlor som är mina ögonstenar.
Blir lycklig å fort jag ser på dem för jag verkligen gillar mina tavlor,
 som jag så stolt köpte och det dyra priset var de värda :)


I juni hände en liten olycka med min fot, när jobbet hade kick-off.


Vårt sovrum som också renoverades, med nya tapeter, detta skedde i juli.


Åter till augusti, jag målade alla våra köksluckor från orangefärg till vitgråa :)


Resultatet blev så här, blev faktiskt nöjd och imponerad av mig själv :)


I september fick jag se lite av filminspelningen i uppsala till Amerikanska Stieg larsson filmerna.


Å under hela året har jag fått spenderat med den goa, mysiga, söta och häftiga Astrid.
Hon tar upp en stor del av mitt hjärta. Är lyckligt lottat som får vara hennes moster och gudmor :)

Självklart har det hänt mycket annat detta år, men det är i stort sett detta som jag har bilder av från året, som är sevärt ;) Året har ju även bjudit på en massa roligheter och jag förväntar mig ett år där jag får uppleva trevligheter och roligheter som detta år! En sak vet jag ju redan, jag kommer att ta min examen, om jag inte pluggar vidare ett halvår, men då slutar jag skolan i början av året 2012 istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0