23:e februari

oj, har inte blivit av på över en vecka nu, men jag har glömt.. :P

har haft skola idag, började kvart över åtta, så jag tog bilen till skolan, för jag skulle till örsa på hemvägen och lämna böcker så då tänkte jag att det skulle bli lättast så. men när jag ska åka hem från skolan har jag fått p-böter!! :@ :(  skit arg! men men.. e väl bara att betala. efter det åkte jag till örsa och lämnade böcker till pernilla. därefter åkte jag vidare till farmor och fikade där och hjälpte henne med lite saker.

igår så var jag barnvakt hela dagen åt astrid. i söndags var jag och jobbade och i lördags gjorde jag inte så mkt speciellt, förutom att äta pizza med mike, jerka och maja. sne hem och spelade kort å spel med hela gänget hemma. sedan hann jag även baka lite å ta hand om astrid.

på lördag blir det att åka skidor, jag som typ aldrig har stått på ett par skidor, men det gick ju förra året så varför ska de inte gå igen ;P ska även jobba sen på söndag, så får se om man kan hitta på något annat roligt de här andra dagarna innan helgen. jag och hannah har lite planer iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0