alla <3-s dag!

hoppas alla har haft en fin alla hjärtans dag idag!
själv har jag jobbat, men haft lite tid till mike också :)

gjorde bilden i sanden i rimini i sommras

igår kväll var vi ett gäng hemma hos hannah och sjöng singstar, åt mat och drack. sen drog vi ut på kvällen. hade väldigt trevligt och roligt!

igår var jag en av de lyckligaste personerna på jorden när jag hade åkt från växtriket. har nämligen inhandlat TRE JÄTTE FINA TAVLOR.
jag bara stod och stirrade, vart kär och lycklig på samma gång! har alltid velat ha en stor tavla i svartvit med både Elvis och Marilyn Monroe. å äntligen har jag hittat dem. jag kunde verkligen inte gå därifrån för de var så vackra. var tvungen att köpa dem. så vart helt i från mig och typ skuttade hem :) vart även med jhonny cash. :) så fina. ska visa bilde sen. tänk de tre tavlorna på raden ååå så fint!
fick dem lite billigare än vad de skulle kosta också så det var bra. varje tavla kostade egentligen 865 kr men fick de för 600 kr. så det gick på 1800 kr för tre tavlor.
tänkte för några år sedan köpa en stor elvis tavla, men så gjorde jag inte de för den kostade 2000 kr. så tänkte a men jag väntar, men sen så vart den ju slut och finns inte mer, så därför är jag överlycklig nu när jag har hittat min elvis :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0