kul med helg :)

Åter igen helg :) ska bli väldigt skönt! har varit typ ledig hela veckan kan man säga, med studier hemma. var i skolan bara i måndags, men har haft ett PM som man har skrivit på i några dagar nu så jag har ju inte direkt haft ledigt, utan pluggat. Men nu är PM:et iaf inskickat. tror inte ett det kommer gå så bra, för jag känner själv att det är ett av mina sämsta skrivuppgifter jag någonsin har gjort. men jag hoppas på det bästa. känns som att jag inte har någon ork eller krafter kvar för att gå i skolan. vill att det ska bli roligare och saknar Frida och Åsa. snart har en fjärdedel av den här terminen gått så hoppas att det kommer gå fort för jag vill ha vår och sommar. man blir så mycket gladare då och får ny energi.

i morgon ska jag inte göra nått speciellt på dagen, men på kvällen smäller det till. då ska jag festa lite med hannah å emma. ev några till :) har inte festat sedan nyår... å inte varit ute sedan annandagen.. de ni, så hå å häpna jag ska ha kul i morgon :) jobbar dock dagen efter när det är alla hjärtans dag, men jag ska iaf släppa loss och ha kul. det är mitt motto för i morgon!

jag å hannah, kyrssningen i november 2009


hannah vid riminis flygplats, augusti 2009


jag, hannah och hanna sommaren 2009.

valde att slänga in lite bilder med hannah, för henne har man alltid så roligt med :)
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jätte kul att du var med Linda :) Måste ske snart igen!

2010-02-15 @ 18:10:34
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0