veckan som gått

Måndag: Då var jag i skolan från 8-12. när jag hade slutat åkte jag och hämtade Astrid och var barnvakt åt henne :) hon fick åka i min pärla för förstå gången :)

Tisdag: Jag var ledig och gjorde typ inget. sov ut, kolla på film fixade små grejer och träffade Astrid med familj på kvällen :)

Onsdag: Var i skolan från 8-11. sen hem och fixade lunch, åkte senare in till stan på eftermiddagen och fixade grejer, skulle på middag hos syster, men det vart snöoväder så man kom inte dit ut, så det var middag på donken istället :P plus att jag handlade ännu mer pärmar till all gammal litteratur. satte in de sista och har kommit fram till att 8 pärmar är överfulla, (smockade) med papper. men det är bra med lite ordning. behöver nog tre pärmar till till de tre återstående kurser som e kvar, om inte någon pärm till kanske, beror på hur mkt papper det blir totalt..

Torsdag: Ledig :) läste en grej till skolan, städade hela huset, såg en film, å var allmänt seg.

Fredag: Skola från 8-12 sen stannade vi kvar och hade grupparbete. stannade även kvar när vi var klara för att kopiera, men det gick åt skogen till en början. försökte i typ en timme nästan, inget hände å det var något fel. inte ens support kunde hjälpa mig :S men snälla killen i receptionen kunde hälpa mig sen. han var med mig typ i 30-45 minuter och hjälpte mig så att det skulle funka.. :P sen har jag kommmit hem ätit mat och inte hunnit så mycket mer. öppnade för en liten stund sedan mailet från herr Pryt angående en vfu-uppgift. å jag klarade den! fick till och med VG helt otroligt, kunde aldrig tro det. trodde verkligen att jag skulle få komplitera den uppgiften, men jag är glad att det inte behövs nu. :) snart återstår lite tv-tittande med godis, sen film.

I helgen blir det jobb plus att sköta hus och djur och i morgon kväll fira min syster och hennes man som fyller år. tobbe fyllde år igår och veronica fyller i morgon:) så ser min helg ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0