20 januari

Idag har jag varit hemma från skolan, rätt skönt faktiskt, men har läst lite. allt e så mycket nu. ska läsa flera böcker som är "hela" (allt i dem), sen massa artiklar och vissa sidor ur vissa böcker och kapitel, så det blir en hel del bara på de här fyra veckorna. tror det är fyra veckor, sen kommer nästa delkurs. så det är en del och mycket uppgifter också. ser inte fram emot PM:et som ska skrivas i början av februari. sen ser jag inte fram emot den där tentan sen som vi har i mars.. men det är ett tag kvar dit iaf :) men hitills har det varit okej att varit i skolan, vill gärna gå med frida och åsa men det får man ju inte :(. sen är det lite krångel med bibblan som inte öppnar förens på måndag och sen det där med kopieringskorten som är väldigt krånligt att aktivera och sen ladda över pengar.. men hoppas att det löser sig.

i helgen så kommer det vara den ända helgen i januari som jag kommer vara ledig från jobbet. ska bli lite skönt eftersom mamma fyller år på söndag och jag och mike firar 1,5 år på lördag. :)

paketet som jag fick av hannah när hon kom hem från New York :)



snacka om att jag blev glad :) nu har jag en gul bh också, hade jag inte innan :P

nej nu ska jag ta och duscha för luktar matos känner jag efter matlagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0