23:e Januari 2010

snart har januari även gått, går väldigt snabbt tycker jag. kanske lite skönt också så man får vår och sommar snart. idag firar jag och mike 1,5 år :) så vi ska äta middag ikväll och gå på bio :) måste nu på dagen fixa lite presenter och lite nödvändiga saker till mig själv. i morogn blir det till att fira min mamma som fyller år. min syster har även namnsdag så så måste fixa något litet att köpa tänkte jag till henne. mamma har jag redan köpt till. igår så såg jag en sommar med göran, den va kul men jag va så trött så jag skrattade typ inget. somna då och då i typ någon minut. var så trött så jag kände mig helt förlamad och dåsig typ. mike försökte hålla mig vaken genom att kittla mig men jag kunde inte ens försvara mig för jag varså trött. hade inte sovit så mycket natten innan. somnade kankse runt kvart över ett och gick up halv sex för att vara i skolan från kvart över åtta till fyra på dagen. men får väl se om den kankse någon gång. har iaf sett den nu :)


1,5 år <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :) Hade dock för mig att det var längre än så ;) Hoppas ni hade en mysig dag :)

Dax att ses snart tycker jag! :)

2010-02-08 @ 12:01:07
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0