deppig

jag är jätte deppig och nere :(

jag som hade hoppats på att få gå i samma klass som åsa och frida när man önskade det. iaf få gå samma delkurs, men nähej, så blir det icke. samma gamla otur för min del. jag hamnar ensam jäääämt!!! precis som förra auo kursen ingen som jag kände igen då heller, medan alla andra fick någon från kursen innan som gick i samma klass så man kände igen något ansikte men, jag får helt enkelt klara mig på mina egna fötter.
kommer först ha en delkurs som handlar om barn och ungdomars förutsättningar... sen kommer den andra delkursen som jag inte kommer ihåg vad den heter, men då har jag praktik iaf. skönt att få ha det i vår. mest orolig för litteraturen och just hitta till alla salar i den nya skolan, hittar ju för fan knappt dit hur ska jag då hitta ensam när jag ska till lokaler för föreläsningar och seminarium.. :S skit nervös och har jätte mycket ångest. har den där ångesten att man inte vill gå i skolan eller börja. kände inte alls så för någon vecka sen men nu när man fått reda på det här så blir det panik! går ju inte att göra något annat heller just nu, när man bara tänker på det där. borde egentligen fixa en hel del saker, får se om det blir av... eller om man tar tag i det i morgon..

för övrig har jag jobbat idag, blir jobb i morogn med. börjar känna mig lite små sjuk också, lite ont i halsen börjar bli snuvig. kände i morse att kroppen inte mådde som dne brukar typ feber på gränsen tror jag. nu när jag e hos mike så ligger han och vilar nu för han kände sig febrig och hade väldig ont i huvudet.. så får se om det är nått på g.. men kommer iaf ta det lugnt ikväll med lite tv och film..

ha det bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart behöver du inte deppa längre, Hannah kommer snart. 07:40 i morgonbitti

2010-01-10 @ 17:26:41
Postat av: Anonym

men stället är ju helt nytt, ingen hittar ju ibörjan, men tänk vad skönt att slippa ilu.



lycka till.

2010-01-11 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0