fredag

veckan har gått jätte fort och haft sista veckan på ilu, där sista veckan var för kursen språk och matte b. Nu på måndag väntas en ny skola, slåsenhus och kursen AUO II. har varit och kollat i den nya skolan, riktigt stor och pampig :) så det kommer väl bli bra, men lite krångligt i början kommer det ju att bli, plus att det tar längre tid att gå till och från skolan, så man får nog ta en tidigare buss å en senare.. så nu är 2 år avklarade, eller de här uppgifterna sen den här veckan ska bara rättas och sättas betyg på då är den väl egentligen klar när allt är betygsatt, men jag tycker ändå den här kursen är avklarad, för om det bli komplitering så siter man ju inte i flera veckor precis med den uppgiften.. :P det dumma med nya kursen eller inte själva kursen i sig utan just det att skaffa all litteratur, som ska kopieras. bibblan är stängd till den 25 å vi börjar den 18:e så det är ju en del litteratur man ska läsa första veckan. tänker ju inte direkt köpa flera böcker för närmare 300 kr om man bara ska läsa från 4-25 sidor typ.. men jag har iaf beställt två böcker, lånat två, har en sen tidigare och har några filer som är nerladdade på datorn..

i morgon blir det jobb och även på söndag, så idag har det varit skönt att vara ledig för att fixa lite här hemma och ta det lugnt. i morgon kommer jag få se min hannah också. har saknat henne när hon var i New York. vill också dit, men det får bli någon annan gång.. :)

det är verkligen fortfarande vinter, helt otroligt att snön har fått legat kvar i en mpnad nu. kommer så väl ihåg när det snöade och blev kaos den 15:e december, hade nämligen mitt andra och sista lektionsbesök då :)

just ja jag har köpt en ny mobil också :) började använda den igår kväll och hittills så har det ju gått okej :P


puss

Kommentarer
Postat av: Anna

din nya skola heter väl blåsenshus eller pedagpgikum, inte slåsenshus.

2010-01-15 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0