jag vill verkligen inte!

känner just nu jätte mycket ångest inom mig. vill inte börja den nya kursen, inte ensam. så van att ha med sig någon nu det senaste året. kommer bli massor med skrivuppgifter och läsande känns det som.. har säkert massa som ska läsas nu första veckan bara, men inte får tag på litteraturen pga att bibblan på ilu är stängd plus att nya skolans bibbla öppnar den 25:e så vet inte hur man ska göra den här veckan. har beställt två böcker men de har int ekommit ännu heller..:S så jag e rätt omotiverad och nervös just nu. kommer inte sova en blund i natt. men tur att jag inte börjar kvart över åtta som frida stackarn gör. jag börjar iaf kvart över ett, men slutar sent då också.. slutar fyra.. men det visar sig i morgon hur det blir.

igår så jobbade jag har även gjort det idag. sen igår kväll made jag mys med hannah som har kommit hem till sverige igen. hon hade köpt jätte fin present till mig ska visa det sen något tag :) jätte nöjd å a blev jätte glad. vi åt lite tacos och hade chips och godis i mängder. när vi kolla på filmen sov hannah efter en kvart, inte så konstigt för jag förstår henne att det tar tid att ställa om sig när man kommer hem igen med timmarna. vet hur det var när jag gick i fyran och gick i skolan varje dag då var man död och ville sova på dagen och va uppe på natten.. men hon vaknade sen när jag såg på en annan film som gick på tv. så vi såg väl de sista 20 minutrarna tillsammans på den filmen :P

nu så kollar jag på en annan del av köping.. så härlig serie. tobbe är super härlig..
ska kolla på johan falk sen :P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0