lediga dagar

Ja nu har jag varit ledig i två dagar, är ledig i morgon med sen blir det jobb i fyra dagar. Har hunnit plugga lite men måste plugga mer. måste skriva klart uppgifterna. hoppas att jag hinner och läsa igenom de lite innan de ska in och redovisas. vill inte riktigt börja i skolan igen, sån ångest som jag brukar ha har jag just nu. brukar i och för sig vara värre men ändå. kommer ju bli en ny kurs den 18 januari som börjar och allt kommer ju verkligen igång på direkten. vem vet kanske får vfu redan den andra veckan, å då hinne rman inte riktigt förbereda sig eller kolla upp skolan som man vill. jag vill hellre ha praktiken närmare mot vår. :)

det blir bara kallare ute också å det var väldigt kallt ute när jag var ut en stund idag med mike. mitt hår vart vitt till och med på ett ställe när det fick lite ångvärme från en själv med andedräkten eller vad man säger och sen kylan på det. såg ut som frost i håret.. kunde knappt ha hakan utanför jackan heller eftersom du frös näsan för mycket.. det är för kallt när det är -16 grader eller mer som det kommer bli i morgon.

just ja idag har min goa hannah namnsdag och så är hon inte hemma. hon är i USA. har varit i NEW YORK och är nu i BOSTON. men snart så kommer hon hem. om en vecka typ :)

söta hannah som tycker om att sjunga singstar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0