sista dagen i januari

en hel månad har gått sedan det var nyår, sedan man drack alkohol.. sedan man piffade upp sig lite..

igår så jobbade jag i uppsala och på kvällen var jag hemma hos mig och tog det lugnt. idag har jag hjälpt mike lite med att bära grejer, å nu är jag barnvakt. hon sover just nu så har lite tråkigt.. :S hoppas att hon vaknar om en stund så man hinner ha lite kul innan de ska åka hem sen. måste läsa igenom mitt arbete som ska in i morogn också å förbereda mig inför skolan. börjar kvart över åtta i morgon. kommer vara trött då när man ska upp.

för övrigt så har jag aldrig ätit så mycket tårta på tre dagar som jag har gjort på ett helt år tror jag. jag är inte så förtjust i tårta, utan är mer en glasstjej. så för något år sedan började jag lära mig att äta lite tårta, beror lite på vilken sort det är men det går att få ner en liten bit. men den här tårtan, jordgubbstårta är en av de tårtor jag kan äta mycket av. finns en till som också är jordgubbstårta som finns på drott. den här var från mammas jobb. hon fick med sig en hel tårta hem. så jävla god. jag bara äter och äter. åt tre tårtbitar rätt stora i fredags, en igår kväll och två bitar idag, hinner nog bli en till bit :) så god är den och jag som inte brukar gilla tårta, så den är med andra ord enastående :)

nu ska jag kolla till skruttan igen. har babyvaktare valkitaki, men måste se hur sött hon sover iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0