10:e juli

idag kommer det bli expedition Ektorp. det kommer vara lag med massa tävlingar, sprit och trevliga människor. hoppas det kommer bli skoj :P den här helgen är dessutom min enda lediga helg i juli, så tycker den borde bli bra :)

kl är inte mycket alls, 8 och jag var klar vaken vid 6. la mig ändå vid ett men jag drog mig till kvart över sju sen gick jag upp. nu snart ska jag väl äta lite frukost för ät dö hungrig och sen väcka mike tills christer kommer som ska fortsätta i vårat sovrum. han spacklade igår. idag ska han tapetsera :) men han kommer inte förens vid halv tio..

igår efter jobbet åkte vi direkt till västerås bauhaus för att hämta mitt handfat med skåp får se när det kommer upp nu bara.. jag ville hinna mer den kvällen typ in på ikea en snabbis men kl blev åtta när vi kom dit och var tydligen något med bilar igår.. fullt med gamla och nya sportbilar överallt och på hela hälla parkeringen.

i veckan som kommer kommer jag vara bofast hemma på landet. mor och far ska upp till dalarna. så jag får sköta om hus och djur men det blir jobb också jobbar sex dagar nästa vecka.

nej nu måste jag äta lite. ha det bra och jag hoppas att mitt lag vinner!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0