1:a Juli


just nu sitter jag och äter frukost :)
vaniljyoghurt med jordgubbar :)

igår så var jag först upp till min mormor med jordgubbar som vi smaskade i oss och så blev det lite maja. efter det åkte jag hem till landet för att ta med mig mike hem som skulle åka med pappa från uppsala. under tiden jag var hemma där så börja jag läsa en ny bok. luftslottet som sprängdes läste jag ut på mindre än två veckor, så nu är det sjöjungfrun jag har börjat på. vi satt ute men hade tak över oss för det var verkligen åska och regn i stora mängder. när mike kom hem dit så åkte vi till stan och handlade lite mat, presenter, shorts till han och kollade på tapeter igen. därefter pkte vi hem och laga mat för att jag sedan skulle kunna åka till farmor för att fira henne. hon fyller egentligen i morgon, men då jobbar jag hela dagen lång och ska bort på inflyttningsfest på kvällen.

man ser hur det rinner från taket och är grått i bakgrunden.

idag är jag ledig men ska åka och jobba några timmar ändå. sen blir det jobb i morgon och hela helgen..

kan ju passa på att lägga upp bilder på mina tavlor som kom upp för ett tag sen :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin staty av Elvis.

2010-07-04 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0