22:a juli

Begravningen igår var jätte fin. Det var massor av blommor som var väldigt vackra.

Idag har jag jobbat igen, blir även jobb i morgon. På lördag blir jag ledig men däremot söndag drar det igågn med jobb igen. Min kära sambo här hemma är tröttare än tröttast. Han försöker att  lägga sig vid åtta, vilket inte är helt lätt när det är väldigt ljust ute och varmt i lägenheten. kl 1 på natten ringer klockan då vi båda går upp. Jag ser till att han får med sig matlåda, smörgåsar och kaffe, nycklar och allt som ska med och att han är typ vaken för att kunna köra bil. Då åker han till första jobbet i några timmar för att dela ut tidningar. Efter det drar han vidare till uppsala och arbetar till halv fyra typ. Sen får han äntligen komma hem och äta och sen hoppa ner i sängen igen.. blir inte så mycket tid tillsammans när jag själv slutar sex typ varje dag och ska sen laga mat för att han ska få vila så pass mycket det bara går och sen diska. Han hinner i stort sett ha gått och lagt sig när jag är klar med allt.. men så får det vara nu i någon vecka till.

Imorgon firar jag och Mike 2 år dessutom så får försöka att unna oss lite mer tid för varandra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0