6/7

Nu ikväll fick jag reda på att pappas moster har dött. dog i söndags. pappas faster dog för snart tre veckor sedan. många som faller bort :( får se om jag kan gå på den ena begrevningen om man får ledigt.

Helgen med stans festligheter har varit bra trots att man har jobbat hela helgen. sov bara 4 timmar mellan fredag natt till lördag morgon för gick upp tio i åtta för att duscha och sedan iväg till jobbet. på lördag och söndag natt blev det fem och en halv timme typ. gick upp halv tio typ då. gick riktigt bra att jobba, var inte så trött på dagen men söndag kväll somna jag halv åtta i soffan i knät på mike och vakna tio. va vaken en timme sen gick jag och la mig igen för att sedan gå upp vid åtta :)

Om precis en vecka kommer jag bosätta mig på landet för att bo i mammas och pappas hus och sköta om alla djur och blommor. de ska till dalarna på semester.

Nu ska jag läsa något kapitel i Camilla Läckbergs bok sjöjungfrun, är väldigt spännande där jag är just nu :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0