parfymer.....

Har bara lite saker kvar hemma hos mamma och pappa kvar nu. Någon låda, det som inte kommer till så mycket användning, sen är det en hel del kläder kvar som jag bland annat har saknat att ha här...
Tog med lite saker igår som bland annat massa parfymer, krämer, smycken och lite andra småsaker. Passade på medans jag hade pappas bil. Jag och Mike åkte sen till jysk för att ta hem en garderob, som vi hade beställt. Den går inte in i min bil för den är 2 meter lång, så fick låna pappas.




Alla mina parfymer kan man säga. Räknade till 21 flaskor.
 Bara en av dem är likadana resten är olika sorter.
Det är allt ifrån Hugo två olika sorter, Givenchy, Lacoste, Kenzo Amour, Valentino,
Escada, Amor, DKNY två olika sorter, Flower by Kenzo, Tommy Girl, Dior, Puma,
Adidas, Samba fyra olika sorter.

Vet inte när man ska hinna använda alla, men det är ju bra att ha några som omväxling :P

I morgon blir det jobb bara i ca två timmar, för sen ska jag iväg på en begrevning :(



Kommentarer
Postat av: T

min favorit parfym har du 2 flaskor av, jag har bara 1 halv kvar.



vad ska du plugga i höst och när tar du din examen? till sommaren? auo 3 och vad mer är kvar?

2010-08-16 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0