15/6

Efter fyra dagar ser min fot ut så här idag:


Utsidan av foten


insidan av foten


uppefrån bli vid tårna syns inte så bra på bilden men..
Jag kan iaf gå på foten typ helt bra nu. gör lite små ont i vissa lägen.

Idag har jag och frida min granne och pluggkompis :) haft besök av Åsa från uppsala (Falun). Även hon är en pluggkompis. visade henne lite av staden och åt lunch på stan. Efter det så åkte vi hem till oss och så fick hon se både fridas och mitt lilla bo. då passade vi även på att fika. Blev en lång dag med en trevlig dag. vi tog farväl av Åsa vid åtta tiden genom att gå med henne till bussen. känns som att klockan egentligen ska vara typ fem halv sex nu men den är kvart över nio. känns jätte konstigt.

för fyra år sedan tog jag studenten, en dag man längtar tillbaka till och aldrig kommer att glömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0