20/6

Idag fyller min pappa år och isac och alfons som är mina syskonbarn, plus att jag har namnsdag :P

igår så jobbade jag i uppsala och på eftermiddagen så firades dessa tre pojkar och evelina som fyller nästa vecka. jag kom dit lite senare eftersom jag jobbade till tre i uppsala. hann även se lite på det kungliga bröllopet igår på tv när vi var på kalaset.

idag blir det också jobb, skulle vara i uppsala men arbetskamraten ville byta så jag blir i enköping.

känns som att sommaren kommer vara över snart, fast den har ju typ precis bara börjat. men tiden går så fort, snart midsommar och sen blir det jobb nästan hela sommaren som är kvar å sen börjar skolan. varför ska sommaren gå så fort för när den är den bästa årstiden?!

nu ska jag ta och äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0