7/6-10

just nu sitter jag hemma hos mor och far. sov här inatt och ska sova här inatt med. förövrigt har jag jobbat idag och just nu så försöker jag att hålla på att rensa upp hela mitt rum här hemma. saker överallt och man kan verkligen inte gå in i rummet. det är lite bättre nu men innan så var det stora högar med saker plus att all golvyta var täckt med saker så man inte såg golvet.. lite därför jag e hemma här också för att hinna fixa lite. måste ta och gå igenom garderoberna sen också. har ju inte tagit med mig alla kläder ännu. har massa massa kvar hemma. får inte plats med allt i garderoberna som vi har i stan så måste nog köpa en till för att få plats med allt. inte bara kläder utan alla sängkläder handdukar måste ju också få plats någonstans...

i morgonkväll ska jag ut och äta på restaurang. ska fira mina föräldrar som firar 25-årig bröllopsdag :) pappa vet inget ännu.

förövrigt vad man har gjort i helgen och så, så först i fredags hade jag tenta, vet inte alls hur den kommer att gå. jag tycker den var svår och kommer bli svårt att få ihop poäng för att få G. men jag hoppas och hoppas. efter det åkte jag och jhämta mike en bit från min skola vid sjukhuset i uppsala. då åkte vi hem till enköping för att titta på hans systers student. på kvällen var jag sedan på min farmor bror 90-års firande :). i lördags gick jag upp sju för att fortsätta att städa vilket jag gjorde lite på fredagen typ tvättade fönstrena då. men på lördgaen började jag kvart över sju och städade till ett typ. för halv två kunde våra gäster komma på drop-in inflyttningsfika som var för min familj och släktingar. storstädade kök, badrum, eller alla rum. skrubbade hela balkongen, strök gardiner, med massa annat. men jag hann!, och det var viktigast av allt :). ni kan få se lite bilder sen kanske ;P På kvällen blev det bara lugnt med film och sista avsnittet av lostl. nu är den serien helt över :( på söndagen åkte vi hem till mamma och pappa för att fixa poolen. grillade på kvällen och så sov vi här, så mike kunde åka med pappa till uppsala eftersom jag behövde bilen till att själv åka och jobba.

nu ska jag fortsätta här en liten stund sen får det ta och bli lite tv :) så skönt med sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0